Jak mogę złożyć zamówienie?
Jak mogę złożyć zamówienie?
Możesz złożyć zamówienie przez allegro, kontaktując się poprzez formularz, facebooka lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: dodajkolor.kontakt@gmail.com
Jakie są opcje płatności?
Akceptuję płatności poprzez allegro, blikiem oraz za pomocą przelewu bankowego.
Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz ode mnie wszelkie niezbędne informacje dotyczące płatności.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju produktu oraz ilości zamawianych sztuk.
Termin realizacji dla gotowych wzorów papeterii oraz produktów personalizowanych wynosi do 7 do 14 dni roboczych, od momentu złożenia czyli opłacenia zamówienia i przesłania wszystkich niezbędnych informacji.
Termin realizacji dla indywidualnych zamówień papeterii wynosi od 7 do 20 dni roboczych, od momentu zaakceptowania wyceny, wpłacenia zadatku i przesłania wszystkich niezbędnych informacji.
Dla produktów cyfrowych czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu złożenia czyli opłacenia zamówienia i przesłania wszystkich niezbędnych informacji.
W termin realizacji nie jest wliczona wysyłka. Wysyłka zajmuje z reguły od 24h do 48h i nie jest od nas zależna.
Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych tzn. poniedziałek –piątek z wyłączeniem weekendów, dni ustawowo wolnych od pracy.
Urlop nie wliczany jest do czasu realizacji zamówień, poprawek, o którym informacja podawana jest wcześniej na stronie sklepu.
Staram się jednak jak najszybciej obsłużyć każde zamówienie i dostarczyć je do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie.
Jak mogę umówić się na spotkanie?
Możesz umówić się na spotkanie, pisząc na email lub messengera gdzie wspólnie zaplanujemy dogodny termin i miejsce spotkania.
Czy można dokonać zwrotu zamówienia?
Nie ma możliwości zwrotu zamówionych produktów, ze względu na ich personalizację.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm. prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Czy można dokonać zwrotu zamówienia?
Nie ma możliwości zwrotu zamówionych produktów, ze względu na ich personalizację.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm. prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Jakie są metody wysyłki?
Dla zamówień przez Allegro forma i cena wysyłki widoczne jest podczas składania zamówienia.
Dla wysyłki indywidualnej ceny wyglądają następująco:
°Paczkomat Inpost - (dla formatu A5 i mniejszych- 11,99zł) (dla formatu A4 -16,99zł)
°Kurier Inpost - 19,99zł
°Orlen paczka - 11,99zł
°Paczkomat DHL - (dla formatu A5 i mniejszych - 15,99zł) (dla formatu A4 -16,99zł)
Ilość zamówionych produktów nie ma znaczenia - za przesyłkę płacą Państwo tylko raz.
Jakie są metody płatności?
Dla zamówień na Allegro poprzez Allegro.
Przelewem tradycyjnym: Po dokonaniu zamówienia otrzymasz dane do przelewu na konto bankowe na które należy dokonać płatności. Pamiętaj o wpisaniu w tytule przelewu numeru swojego zamówienia.
Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do realizacji.
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:
Blik
PayPal
Nie znaleźliście odpowiedzi na Wasze pytanie?
Wyślijcie zapytanie przez email na adres: dodajkolor.kontakt@gmail.com lub poprzez messengera, a postaram się odpisać jak najszybciej.